TV PRODUKCIJA

Get the Flash Player to see this player.

Jedan protiv sto

objavljeno 20.04.2009. | pogledano 7,826 puta
Jedan protiv sto
TV spot za društvenu igru 1 protiv 100, popularni TV kviz od sada u kućnoj verziji.


TV spot: 1 protiv 100
Trajanje spota:
15 sek.

Spotom treba komunicirati: prodaju igre nastale prema uzoru
na popularni TV kviz

Ciljna skupina: stariji od 14 godina

Elementi spota
Video:
studijski snimljeni kadrovi igre, grafički elementi pakiranja kutije

Audio: naracija s muškim spikerom - Tarik Filipović

Produkcijski plan: studijski snimiti pack shot cijelog kompleta

 

 Storyboard
 Tekst spikera

 Opis

 Trajanje

 

Uvodna glazba slična glazbi iz TV kviza.

Otvaranje, animacija 1 protiv 100

Logo i pozadina kao na pakiranju društvene igre.

 2,5 sec
Ako su im prezimena Dolce i Gabbana,
koja su im imena?

pitanje ver.1 

Na slici koja simbolizira galeriju sa siluetama sudionika se ispisuje pitanje i 3 ponuđena odgovora 

 3,5 sec
Zaigraj društvenu igru
1 protiv 100!
 
Pretapanje preko bijelog bljeska u animacija logo 1 protiv 100 i odmah prolazak kroz logo u pack shot društvene igre  3 sec
Više od 800 pitanja iz različitih disciplina, jamče sate izvrsne zabave! Pack shot je mistično osvjetljen na staklenom stolu, kamera se kreće prema naprijed preko ploče za igranje i završava na kutiji. Rez na detalje društvene igre, krupno kartice s pitanjima, žetoni za igru, kamera je stalno u laganom pokretu, u kadar ulazi ruka i okreće karticu, uzima pitanje i sl. 4 sec

Osjetite i vi uzbuđenje koje donosi
igra 1 protiv 100!

Samo u Turbo limaču! 

Pretapanje preko bijelog bljeska u animacija 1 protiv 100 i odmah prolazak kroz logo na još krupniji pack shot same kutije, logotipovi TL, endemol i www.  5 sec

 

Opaska:

Dodatne verzije pitanja mogu biti i dodatne verzije spota:

pitanje ver.2: Dok ga tumači Robert Deniro, tko u ogledalu samog sebe pita "You talking' to me?

pitanje ver.2: Koji se dom u Hogwartsu može pohvaliti da među svojim članovima ima Harryja Pottera?

Natrag na TV PRODUKCIJA

Komentirajte


Komentari (0)